Men Paris, What the fuck!?

Du hade chansen.

Att återvinna lite respekt. Visa att du kan ta ditt straff som vilken rödblodig människa som helst. Tre dagar höll det. Sen var du ute igen. Det är pinsamt. Om du inte klarar av att sitta inne i ynka 23 dagar, hur ska du någonsin kunna ta andra motgångar i livet? Du tror väl inte att du kommer få några…

Vänta bara tills du kört ihjäl nån.

Fan!

Jag som ville tycka om dig.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

5 svar

  1. Patetiskt…

  2. Men stackars pappas lilla rika flicka. Man blir tydligen inte lyckligare av pengar.
    Men att pengar även kan köpa en ur ett straff dömt i domstol utan maffian eller dylikt är så otroligt pinsamt..
    Hon kan hur mkt pengar som helst men just nu är hon en av världens billigaste personer.
    FY Paris!

  3. Bra sagt, Pam!
    Håller helt med.

  4. Hon ar tillbaka i fangelset igen, las artikeln pa yahoo, hon slapades visst dit skrikande och gratandes..Hehe, jag ar nog mer sadistiskt lagd an jag trodde..

  5. Kanske blir det finkan för mig också, är misstänkt för brott och polisanmäld av företaget Havator och rättegång med domslut väntar. Jag förnekar brott och att min avsikt aldrig varit att skada företaget Havator…Få se om jag kommer lika lätt undan som Paris Hilton. Kolla blogginlägget PARIS HILTONS GRATISKLÄDER. Hälsningar $ilja $jödin

Kommentera

