En god bok och ett glas rödvin

Nu ska jag ner i hotellbaren.

Jag ska ta mig ett glas rött och läsa en väldigt bra bok som jag tänkte passa på att tipsa er om.

”Vindens Skugga” av Carlos Ruiz Zafón.

Underbar. Fantastiskt bildspråk och oerhört spännande. Man vill inte lägga ner boken. Ibland lönar det sig att låta dom på Pocket Shoppen bestämma vilken bok man ska köpa.

Trevlig Fredagskväll!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 svar

  1. Fick den boken i present sist jag fyllde år och sen dess har jag gett den i present till massor med folk för det är en så fantastisk bok som alla borde läsa!! Jag är avundsjuk på dig som fortfarande har en del kvar att läsa i den!

  2. Visst är den fantastisk!
    Jag bara älskar den! 🙂

  3. Ett annat boktips…försök hitta Joakim Andersons ”Recept för Domedag”, om du inte redan har läst den…du kommer att gapskratta…jag lovar! 🙂

  4. Jahapp här sitter jag med en nyinköpt ”Vindens skugga”, allt pga av dig!
    Hoppas att den är lika bra som du och Nina säger, annars har jag slösat hela 39 kr på Coop *asg*.
    Ska nu krypa ner och läsa den fantastiska historien, behöver jag säga att jag älskar bokstips och går på vartendaett??
    Peace S

  5. Skönt att man inspirerat!
    Jag lovar att du inte blir besviken. Mycket nöje.
    Själv ska jag till Barcelona!
    🙂

Kommentera

