Hungover

Rosé och fanta = Saint Tropéz = Årets sommardryck.

Och fan vad full man blev. Det smakar ju typ saft så man bälgar ju i sig som en törstig gnu, för att sen bli helt chockad när man försöker ställa sig upp och upptäcker att nån har fufflat med ens ben för man är ju helt vinglig.

Och naturligtvis så måste jag jobba.

Inte för att jag e bakis. Nej nej! Det är rummet som snurrar bara och marken lixom skakar under mig.

Sen har nån bajsat i min mun.

Oh well.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

7 svar

  1. Tja,

    Vad för Fanta e det du använt egentligen? Apelsin?

  2. haha! har DU hånglat med bajsmannen? 🙂

  3. Apelsin Fanta.
    Det e toppengott!

    Micke: NÄ! Han hånglade med mig…

  4. Vadå blandar man fanta och rosé bara sådär?

  5. Japp.
    bara sådär 3 delar rosé och två delar fanta. Jag lovar, Sandra, du kommer bli fast. Så tänk dig för innan du provar!

  6. Hahaha. *tänkt färdigt* Men kalas! Mammsen har köpt rosé till båtsemestern.. då var det bara att fixa fanta då 😉

  7. En garanterat god semester!

Kommentera

