Who wants to be a Superhero?

Jag är sjuk.

Har legat i sängen hela dan. Det som har räddat mig från total trisstess är tvlinks. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, fy fan vilken bra sida!

Det som mest har upptagit min tid är en serie som jag inte hade nån aning om att den fanns.

”Who wants to be a Superhero?”

En dokusåpa där Stan Lee (skaparen av Xmen, Spindelmannen, Hulken) letar efter sin nästa superhjälte att göra en serie om. Vanliga människor med hjältedrömmar springer runt i tights och försöker vara Stan Lee till lags.

Det finns karaktärer som Fat Momma, Monkey Woman, Böghjälten Levity, Cell Phone Girl och supersnygga Major Victory. Och för en superhjälte-freak som mig själv så är ju detta underhållning som heter duga!

Tyvärr fanns inte sista avsnittet så jag har ingen aaaaning om vem som vann, vilket retar mig.

Oh, well!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

2 svar

  1. Om det är den serien jag tror. Så vann den mörka kvinnan. Men den kanske finns i flera säsonger.. hoppas du mår bättre! Krya på dig kram din pamilipam

  2. Nu vet jag vem som vann.
    Det var inte Fat Momma. 😉

Kommentera

