Fortfarande sjuk

Jag kan inte svälja.

Och då förlorar jag ju halva min inkomst…

Skoja bah.

/Bob

Andra bloggar om: , , , ,

10 svar

  1. Just flip your head back and let it drip down your troat, don’t have to swallow…

    …oh, you ment singing and the musical?!

    I’m so sorry. Hope you get better soon!

    *lol*

  2. Åh, stackars dig, det är verkligen inte kul att vara sjuk… Rolig kommentar av Michel… 🙂

    Pressa vitlök i en mugg med varmt honungsvatten. ”spetsa” med lite citron. Ganska äckligt, men det fungerar kanonbra!

    Håller vampyrer borta också. Och kanske närgångna kollegor…?

  3. Usch, stackare!

    Eller urstark buljong, med minst fem vitlökskyftor i och ett par äggulor, läbbigt men effektivt!

    Hoppas du blir frisk igen snabbt som attan… 🙂

  4. HAHAHAH på två små rader fick du mig fnissa hårt.

  5. Tack för alla fina råd. Tyvärr befinner jag mig på hotell och varken buljong, vitlök eller honungsvatten finns att få tag på. Men jag har fått pencillin.
    🙂

    Så snart ska jag vara på benen igen. Eller på knä…

  6. Ja, det är ju nackdelen med scenlivet…hotellboendet när man blir sjuk!

    Hoppas att du är på knä igen snabbt då, ha en så bra helg det går, trots läbbiga mediciner. 🙂

  7. I have a guestroom here in my apartment, you can stay there and pretend it’s a hotel and I can be the clerk. I got garlic, honey AND broth! 🙂

    But I guess penicillin is better.

  8. Mmmm.
    Garlic and broth. You really know what a man wants.
    haha

  9. That’s what the other ones told you to have. Don’t blame me, I tried to be nice and polite, ey!

    I can offer quite a lot, a jacuzzi bath, champagne and a warm towel? Umm…A backrub and spooning. Cuddle and playing. A blindfold and handcuffs.

    (See…that’s not very polite, is it?!)

    You better stick with the pencillin.

  10. Yeah, I´d better!
    Haha
    🙂

Kommentera

