Naket på mig

Jag har ju aldrig publicerat nån facebild på mig själv här på bloggen. Och det tänker jag inte göra heller.

Däremot så har jag tagit mod till mig och ska publicera en porrbild på mig själv. Min balle för att vara mer exakt. Jag e väldigt nöjd med fotot, det ser väldigt konstnärligt ut, därför känns det ok att lägga ut det här. Here we go!

Ballen.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

14 svar

  1. Shut uuuuup!!

    Hahaha

  2. ÅNAJ – jag blev faktiskt uppriktigt förvånad! Hade inte tvivlat en sekund på att du skulle lägga upp den, haha.

    Hmm, lika bra dock – behöver ju kanske inte sitta på jobbet å surfa bobbyballe, heeeh…

  3. Hmmpfh!

  4. Tänk, en del har en så f-a-n-t-a-s-t-i-s-k humor…

    Ähum…

  5. Jag gick på den rätt fett!!! Haahaha!

  6. Tack och lov för det… Trodde att förkylningen hade gjort att du tappat alla gränser. Vi bloggläsare har fått tillräckliga beskrivningar av dina nedre regioner tidigare och det har varit underhållande… minst sagt… 🙂
    De berättande bilderna duger gott!

    Blev glad att jag blev ”snuvad” på konfekten” så att säga… 🙂

  7. Damn you Bacon!!! 😉

  8. Thank GOD!

  9. Haha, jag är totalblåst!

  10. Oldie but goodie. Själv har jag nakenbilder på mig själv och min flickvän 😉

  11. Äsch då, trodde ju på allvar att… Well, well. Vad är väl en bal på slottet?

  12. Jeezeee.
    Ett ögonblick var jag rädd för att du hade drabbats av hjärnuppmjukning på grund av medicinerna och de små människorna i gardinen?! 😀

    *Pustar, lättad, ut…* 😉

  13. Haha, den var riktigt kul, tack for ett gott skratt!

  14. Hehehe, den var bra… en lättnad också.

Kommentera

