Saker man hittar på när man e sjuk på hotell och är extremt uttråkad

1. Man växlar mellan stolen och sängen för att få miljöombyte.

2. Tittar på tvserier man aldrig skulle få för sig att titta på annars. Som Aquaman. Eller Star Trek.

3. Man spottar massor med slem i sophinken.

4. Man kommer på tretusen saker som man borde ta itu med i sitt liv, men det slutar med att man sover istället.

5. Man ser små människor i den spacade 90tals-gardin som utsmyckar rummet. Man börjar ge dom namn och inbilla sig att man är släkt med dom. Sen tar man en alvedon och så försvinner det.

6. Man tänker att det inta kan vara nyttigt att sova 13 timmar i sträck. I ren panik sover man på saken.

7. Man bannar receptionisten som inte satte mig i ett rum högre upp i hotellet så att jag iallafall kan ta livet av mig om jag inte orkar med denna totala isolation mer. Nu skulle jag på sin höjd få en vrickad tå. Eller lite skrubbsår.

8. Man längtar hem.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , ,

4 svar

  1. Been there done that, it’s so fucking boring! To be unwell is boring but to be unwell at the hotel is even worse.

  2. Yeah, it´s fucking worthless.
    *shivers*

  3. 9. Man tycker synd om sig själv.

    😉

    Men jag säger som Michel: been there, done that. Inte roligt alls. Så jag tänker på dig… =)

  4. Har varit med om det och instämmer helt och hållet med samtliga punkter!

Kommentera

