Hur fula är inte…

… brudarna i Top Model Canada?

Jag blir provocerad.

Tacka vet jag USAs överflöd.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

10 svar

  1. And then they question why guys ”end up” being gay!? DAH!

  2. Top Model USA hade snygga brudar första omgångarna, nu blir dom bara skabbigare för var säsong. Det är som om det bara fanns typ 20 snygga tjejer i USA, sen tog dom slut.

  3. Hahaha!
    Fan vad tragiskt. Bara 20 stycken.
    Det är för att de som har lite talang oxå hmnar på vita duken eller på tv. 😉

  4. Fast jag tror iofs att det har med produktionen att göra oxå. Det e så b i alla andra länder än USA.

    Se bara på sverige. Hur kasst var inte det???

  5. Sverige höll inget mått alls! Orkade inte följa skiten, & jag är ändå frälst av Americaversionen. Sverige bah.. zzzzomna.

  6. De svenska tjejerna var tråkiga. Producenterna borde ha gett dem speed eller nåt.

  7. Nu har jag kollat in tjejerna på nätet och tyckte väl inte att det var så farligt. De var mest illa stylade tyckte jag, men VAA HAR modellkillen på den här bilden för små tangatrosor på sig??? http://www.citytv.com/micro/cntm07/finalists/tia.aspx

  8. Men Carro, du harkollat in fel säsong.
    Jag menar den som de visar på tv nu. De är gräsliga. Sen ser alla alltid snyggare ut på hemsidan där de är photoshoppade som fan. I serien så kan man se hur de igentligen ser ut…

  9. HUr ska jag kunna veta vilken säsong du menar om du länkar till säsongen som är nu???
    Egentligen heter det förresten, haha…
    Men kollade du in kill-tangatrosorna? Puss

  10. Haha! Men vilka är det som sänder? Tittade lite på programmets hemsida och tycker att flera var ganska snygga.. 🙂

Kommentera

