To do list: Sommar

Följande ska jag hinna med på 3 veckor.

1. Renovera min lägenhet. Alltså dra ut den där jävla loftsängen och alla garderoberna så att jag äntligen kan måla om.

2. Repa stämmor till 35 schlagerlåtar eftersom PRIDEs Schlagerkväll är på intågande.

3. Ha en fantastiskt avslappnande semester, helst på en underskön gömd ö i karibien.

4. Skriva ett fantastiskt tal till min bästa kompis bröllop.

5. Skriva klart det där jävla tv-programmet som jag har i huvudet.

6. Finna inre frid.

7. Få den där solbrännan som jag varje år aldrig orkar jobba på pga at sola är det tråkigaste jag vet.

8. Ha en het sommarromans.

Better get to it.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

3 svar

  1. Haha. Förstår inte hur punkt sex ska hinnas med i konkurrensen med de andra punkterna, men jag förstår din tanke. Btw. Jag länkar till din blogg, hoppas det är okej. Den är grym. 😉

  2. Erm…du lär få kämpa på rätt rejält, ja… 😀

  3. Det var en del faktiskt;-)

Kommentera

