Back from the dead

Sorry.

Det var verkligen inte min meníng att bara försvinna från bloggvärldens yta utan att ge så mycket som en förklaring till mitt plötsliga bortfall. This is what´s up.

Min dator har dött. Muerte. Dead. Kaputt.

Efter att konsekvent och ståndaktigt ignorerat de där små blinkande skyltarna på min skärm där det stått saker som:

”Your battery needs to be replaced”

”Your battery is criticaly low”

”Your battery is having a near death experience”

”Man, your battery is so fucking low that it´s about to comit suicide”

”Dinosaurs are more alive then your freakin battery”

”Ok, even Anna Books career are more alive then your battery”

”The neighbours computers are having a small ceremony in memory of your late battery”

Ja, nu fattar grejen. Mitt batteri dog. Och därmed min dator. Not good. Och nu måste jag vänta 10 låååånga dar på att DELL ska skicka sitt oförskämt dyra batteri till mig. Drygt.

Min metod som består i att ignorera problem tills de försvinner verkar inte fungera. Hm.

To do: Hitta en alternativ metod för problemlösning. Möjliga alternativ: skjuta upp saker, köpa nya saker så fort ett problem uppstår (min favorit hittills), Inte se problem som problem utan som möjligheter (alltså ignorera dom).

Updates: 1. Halsflussen e inte riktigt borta än. Vad e det för skit?! Hur länge ska man dras med en hals som känns som roadkill? 2. Jag har skaffat kurator. Ja, ni hörde rätt. Jag betalar en snubbe för att lyssna på mig snacka om mig själv. Vilket drömjobb! 3. Idag var min första dag på semestern. Det ska vi fira med en god lila pencillinkapsel. Mmmm! 4. Top chef på Tv3 är ju ett överlägset underhållande program. Shit my god, vilka intriger! A must!

Okey, jag lovar att vara bättre på att uppdatera, trots mitt plötsliga elektroniska dödsfall.

Til then!

/Bobby

6 svar

  1. Tur att det var datorn och inte du 🙂

  2. VÄLKOMMEN TILLBAKA!

  3. åååååå va skönt. he´s back. då behöver jag inte quitta mitt jobb denna veckan =)

  4. *ASG* spydig dator du har…
    Ser framemot när du går för ”eget” batteri, igen…

  5. Jag vet!
    Värsta dryga datorn.
    hahaha!

  6. Eller hur… 😀

Kommentera

