Midsommar Madness

Midsommar firades i goda vänners lag någonstans utanför Mordor, Nacka tror jag det hette. Kvällen innehöll precis allt man nånsin kunde begärt av en midsommar afton.

 Alkohol, Femkamp, Tipsrunda, Två kåta hundar, En arg Chiuahua, Ett dussintal överförfriskade skådespelare och artister, En superpositiv moder vid namn Anja, Sill och andra läckerheter, En pygmémidsommarstång, En panikbajsande Bobby med penicillinmage, Snapsvisor och Ett improviserat operaframträdande.

Allt avslutades med an allt för dyr taxiresa hem och ett beslut att sova i loftsängen för en gång skull. Ett beslut jag ångrade när jag vaknade av att min mamma ringde, varav jag förskräckt hoppar upp och slår huvudet i taket. I love my life.

Denna kväll domineras av den äppelkaka som jag har i ugnen. Är hemma hos Herr Af Sillén och vi ska slösa vår tid på massor med härlig film och mina kullinariska bakverk.

Hoppas Midsommar varit toppen!

/Bobby

3 svar

  1. Va vi på samma fest???
    😉

    Hoppas du mår bättre nu!
    Kramilikram

  2. Jag vill också ha en kväll som domineras av äppelkaka. Eller nej förresten, jag vill bli dominerad av en äppelkaka..

  3. Hmmm…du får äta youghurt, både mot penicillinmagen (och risken att få svamp, även killar löper den risken, när det är för kraftiga kurer!) samt vanlig färsk slanggurka…hjälper penicillinsköra slemhinnor…

    Loftsängen låter som ett misstag, modell större!:D

    Hoppas att kvällen blev lyckad, dominerande äpplekakor, låter inte helt frl… *S*

Kommentera

