Hola, Barcelona! I´m from sweeeden.

Jag drar till Barcelona.

På Torsdag. Det ska bli så jäkla skönt. Jag fick ett ryck och hoppade in på nätet och bokade. Men lyckan var kort. Naturligtvis så fuckade jag upp beställningen så istället för att spendera torsdag till onsdag i Barcelona så spenderar jag först en hel natt på Amsterdams flygplats för att komma fram till Barcelona på fredag morgon. Alltid ska det vara nått.

Det var precis som den där gången när jag bodde i Gbg och skulle dra till Sthlm lite spontant och bokar en sista minuten biljett tills dagen efter, men när jag sätter mig på tåget så visar det sig att jag köpte en biljett till dagen innan, alltså samma dag jag bokade. Jag fick snällt gå av tåget. Lite skamsen. Lite Arg.

Men en natt på en nerknarkad flygplats är ett litet pris att betala.

By the way. Garderoberna och loftsängen e nu nersågade i små bitar och idag ska jag åka till tippen och dumpa det. Jag känner mig som värsta Ernst.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 svar

  1. Jag är avundsjuk! Jag vill också till Barcelona!

  2. Låter jättehärligt, trots natten på flygplatsen!
    Ha det jättetrevligt och kom hel hem igen… 🙂

  3. I will!
    🙂

  4. Sulle åka till USA och fastnade med min syster i amsterdam också! Vi fick sova på en bänk i flygplatsen med uteliggarna,fick inte ens komma in i säkerhetsområdet. en neger som ”städade” eller nåt där försökte snatta min väska 2 gånger, hade den som kudde sen efter det resten av natten xD.

Kommentera

