Brukar inte det mesta spricka på semestern?

Svd skriver att de flesta spräcker sin semesterkassa under semestern och kommer hem panka.

Ja? Är inte det lixom en tradition?! Jag trodde alla gjorde det. Utom Jennie som jag gick i mellanstadiet med för hon var så jävla duktig hela tiden. Hon håller nog sin budget. Men vi andra.

Det är ju svenskarnas grej när vi e på semester. Vi blir horiga och slösakiga. Ungefär som tyskar är jämt.

Jag tror jag skulle bli förvånad om jag kom hem med en massa pengar efter ett par veckor utomlands. Undrat vad jag hade gjort för fel.

Nä, ett spräckt anus och en spräckt semesterkassa är väsentligt för en lyckad semester.

Take my word for it.

Or not.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Ett svar

  1. Känns tröstande att få höra att det inre bara är jag…;-)

Kommentera

