Fuji apples…

… rock!

Saftiga och med perfekt konsistens.

Jag e officiellt besatt. Man känner sig lite som en vampyr när man äter dom. De e så sjukt saftiga att jag kan tänka mig att det är som att gnaga på en halspulsåder.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

3 svar

  1. Haller med, hur goda som helst! Har precis kopt Jazz applen, paminner om Fuji i smaken men de ar krispiga som Granny Smith!

  2. Jag tycker också om dem men det här om vampyrer… det har jag inte tänkt på tidigare;-))

  3. Det gör Nashipäronen också!
    Lika goda och saftiga som äpplena… 🙂

Kommentera

