Spacklad schlagerfjolla

Upplever en smärre kulturchock.

Här står jag och försöker jobba med körerna till schlagerkvällen på PRIDE medans jag spacklar min våldtagna vägg när jag plötsligt känner hur jag lixom bög-gungar så där med höfterna medans jag står med uppkavlade armar i värsta Martin Timell-andan och försöker reparera väggen. Det känns fantastiskt.

Schlager och kroppsarbete is the shit!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

4 svar

  1. men asså bobby för fan… det värsta av två världar liksom. martin timell och schlagerböggung… cross kitchen from hell.

  2. It´s work honey!
    Men ibland har lixom höfterna ett eget liv.
    😉

  3. Schlager och kropssarbete;-) Det måste jag testa!

  4. Åååh jag vill också böggunga! Jag är till&med värdelös på att vicka höfterna då jag går. =( Must learn!

Kommentera

