Ungdomen av idag skrämmer mig

Jag har haft en incident. With da youth.

De vill typ bara bli kändisar bah lixom.

Vad hände med ödmjukhet, yrkesstolthet och passion? Varför vill man bli kändis? Det finns väl inget som gör en lyckligare eller mer viktig bara för att man e med i tidningar?! Jag blir förbannad.

Jag känner mig gammal.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

7 svar

  1. Men hallå! Vad hände då?

  2. En QX-diskussion.
    Jag blir trött….

  3. Ja, men jag förstår det. Jag känner mig också gammal i sådana här situationer…

  4. Jag skulle verkligen inte vilja bli kändis. Visst, ha glassigt jobb som många kändisar har. & visst, ha mycket pengar på banken som många kändisar har. Men själva kändisskapet? Att ha en kameralins i röven, vara ständigt bevakad & på löpsedlar läsa om hur man haft sex med Lasse Kronér? NEJ TACK.

  5. Barbiedoll: Word!

  6. Visst blir man trött! 😦
    Och vem tusan vill leva i en guldfiskskål?
    *Ryser*

  7. kanske är jag idealist men jag tror på ungdomar med passion och intressen… de finns… men utgör kanske minderheten

Kommentera

