Oj. Jag är en tjejig tjej!

Jag har tagit ett kvinnlighetstest.

Din poäng: 190

Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har

kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.

Där ser man. Man lär så länge man lever…

Ta testet här.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

9 svar

  1. ”Din poäng: 93
    Du är kvinnlig, fast ändå inte. Du befinner dig i den neutrala och gråa zonen.”

    ..och då är jag tjej. Men iofs väldigt pojkflickig, så jag är nöjd med resultatet. Hade fått spunk om det blivit högre poäng. 😉

  2. haha jag fick 288

    jag är ju i och för sig tjej men i alla fall 😛

  3. Oj vilka ytterligheter mina läsare får.
    🙂

  4. 274! Skönt! Var lite orolig att jag inte var så kvinnlig, men vilken tur att det finns ett sån´t här test så att man verkligen kan få svar på det…
    Tack för senast förresten! O ha en härlig semester!
    Puss!

  5. Ja, visst e det skönt att man kan få sin kvinnlighet bekräftad. Haha!

    Tack själv!
    Pöss

  6. […] på. Vi pratar rent utseendemässigt, folks, för innerst inne är jag laddad med östrogen. Via Bobby hittade jag “Hur kvinnlig är du?”-testet och fick typ jackpot. Och jag försökte inte […]

  7. Alltid kul med tester… då nappar jag direkt ;)!
    Här fick jag 228 poäng ”Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig!”
    Så skönt… jag behöver inte tvivla… *asg*

    ha de gott!

    ~a~

  8. Din poäng: 185

    Fan. Du slog mig med fem femme-points!

  9. ”Din poäng: 142
    Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.”

    Faaaaaan! Jag är för tjejig för mitt eget bästa. Anabola. Det får bli det snart.

Kommentera

