Saker jag gjort i panik de sista minuterna innan min Barcelonaresa

1. Klippt mina spraytan-gulnade tånaglar. Euw!

2. Dunkat min skrivare i golvet då mitt resekvitto vägrade skrivas ut.

3. Stressbajsat.

4. Spacklat ett litet, litet hål i väggen. Fråga mig inte varför, då jag har asbråttom.

5. Skrivit den här jäkla bloggen!!! AAAHHH!

Okey, I´m off. Jag ska försöka skriva därnere oxå, men det blir nog mer sporadiskt.

Jeezez, vad jag svettas!

Pöss!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , ,

6 svar

  1. Have a nice vacation and take care!

    A few tips (to get a cracked ass):
    ”Deseo su martillo”
    ”Soy córneo, me adelanto”

    and…

    …Hi, I’m Bobby and I’m a Swede.

    😉

  2. Det värsta är ju över, nu ska det bara vara skönt:-) Ha det gott!

  3. Man blir alltid som mest produktiv när man är som mest stressad. Varför det är så har jag ingen aning om. Men jag är likadan. Det är tvärtom också. När man inte har någonting att göra så hinner man ingenting.
    Världen är märklig.

  4. Okej allihopa! HAN HAR ÅKT!

    Nu kan vi leva rövare i kommentarfältet!

  5. STRESSBAAAAAJS!

    (Skönt att få säga det där. Tack.)

  6. Att stressbajsa är satan!

Kommentera

