Saker jag ska göra i Barcelona

1. Sola ohälsosamt mycket. Kanske till och med min stjärt sådär på mage på nakenstranden.

2. Gå fram till en spanjor och fråga om något på låtsas-spanska för att sen bli arg när han inte förstår.

3. Bli redlöst full minst en gång.

4. Försöka att inte somna när min vän Are drar med mig ut på klubbar. Jag blir ju typ trött vid 01 och spontansomnar som en pensionär överallt.

5. Minst en gång, ljuga för nån om att jag är svensk mästare i latinodans för att sen ge ett smakprov på min färdighet.

6. Gå runt och vara allmänt fantastiskt snygg och exotisk (som spanjorer tycker vi svenskar är…) hela tiden. Men ingen plutmun. Det är för folk under 20.

7. Undvika dragshow. Jag har sett spansk dragshow en gång. Inte igen!

8. Le, nicka och säga ”Jaaaa” till allt på tysk dialekt när någon tilltalar mig på krogen.

9. Presentera mig som Bobby Skarsgård, the lost son of Stellan.

10. Åka taxi överallt.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

5 svar

  1. 11. Gå naken på stan – bara för att man får det.

  2. Får man det?
    På riktigt? Fan det ska jag göra. Om möjligheten uppenbarar sig.

  3. *garv* du ar for j-kla rolig! ”Bobby Skarsgard, the lost son of Stellan”!

  4. Låter som en bra plan tycker jag! Bobby Skarsgard är bäst;-))

  5. Låter bra…ser framemot att få läsa hur många du har kryssat av på listan… 😉

Kommentera

