Världens sju underverk enligt Bobby

Nu har de röstat fram de nya underverken. Snark säger jag.

Mina är mycket bättre!

1. Att Linda Rosing orkar hålla upp sitt stora huvud hela dagarna. Ett underverk!

2. Att tonårsflickor inte ser att deras billiga orangea puder, som de rikligt använder, får dem att se ut som trashiga luder. Är de blinda? Fungerar speglar annorlunda för tonårstjejer? Ett underverk!

3. Att den där tjejen i den där porrfilmen jag såg på 90-talet inte förfrös muttan när hon masturberade med den där enorma isdildon. Ett underverk!

4. Att Ben Afflek någonsin fått en filmroll. Ens en reklamfilm. Att han ens fastnar på film. Ett underverk!

5. Att man har analsex. Jag menar, bajs kommer ju ut där! Och ändå… Ett underverk!

6. Att Transformers visade sig vara en av de bästa actionfilmerna jag sett på väldigt länge. Ett jäkla underverk!

7. Att blinda människors lilla vita käpp inte fastnar i marken hela tiden när de lixom skjuter den framför sig. De borde ju gå in i käppen hela tiden. Men inte. Ett underverk!

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Gillar dina underverksförslag mycket bättre! Särskilt punkt 2 känns nödvändig.

  2. HAHAAHH! Shit vad roligt! Jag gillade särskilt punkt 4… HUR har den människan kunnat hamna i världstoppen bland skådespelare?! Ett underverk, helt klart. Amatörteatergruppen i Töreboda spelar bättre…

  3. Vet inte om det är för att jag har skrivar flunsan eller om man bara är otroligt miljö skadad…
    Men när jag skall läsa om underverken, störs jag av låten -Under ett underverk ,ifrån Spelman på taket. Den liksom bara skriks fram i huvudet på mig. Och jag ser hur Motel (karaktären i musikalen) springer omkring i lycka över att han skall få gifta sig med Tzitel.
    Så det får väl bli ett litet under för mig att allt i huvudet leder till musikal. Hjäääälp!
    Om man inte fattar skyller jag på flunsan…
    Puss på dig darling..

  4. Som en tvättäkta musikalbög så förstår jag precis vad du går igenom. 🙂

Kommentera

