Rekogniserings-tripp till Helsingborg

Jag är nu i Skåne.

Jag tog med mig solen. Nu är Helsingborgarna glada.

Men nu undrar jag. Varför har man på elementen på tåget när det är högsommar? Vi dog ju nästa där i vagnen, jag och tanten vid min sida som trodde hon skulle sköljas bort av sina egna svettningar. Själv var jag orolig att sjön som bildades mellan mina skinkor skulle börja läcka. Svettigt!

Nu vankas pizza med Biggan och Robban.

/Bobby

Andra bloggar om: , , , , , , ,

5 svar

  1. Ta med dig solen till Sthlm också!

  2. Men jag tog ju den FRÅÅÅÅN Sthlm!
    Ni får tillbax solen när jag e tillbax.
    😉

  3. om det är du som baxar runt solen får du gärna släpa rumpan till gbg igen alltså….

  4. Det har fan aldrig funnits sol i Ståkkålm. Den här s.k. sommaren suger skånsk keuuuwwwk!

  5. Åh, Hell-sing-bååårj! Min barndomsstad. najs. Hälsa staden från mig!

Kommentera

