Myspace

Jag visste att jag inte skulle skaffa Myspace. Jag VISSTE DET!

Nu e jag fast och kommer inte kunna renovera, äta eller umgås med vänner vilket kommer att resultera i att jag kommer att dö ensam och mager i en ful omodern lägenhet halvt uppäten av mina katter.

Bra Bobby. Bra!

*suck*

/Bobby

Andra bloggar om: , , , ,

4 svar

  1. ÄNTLIGEN!!!! NU blir myspace mer vänligt..det är bra att du bestämt dig för att leka med oss. Har ju trot att vi inte var vänner..för de riktiga vännerna ses via space..
    välkommen!

  2. Vad har du för användarnamn där då?

    Adda gärna mig! 😉

    Kram Jennie.

  3. Mitt användarnamn är http://www.myspace.com/mittriktiganamn

    😉

  4. Hej Bobby!
    Du e underbart knasig. Helt i min linje! Känner mig hedrad av att bli omnämnd i midsommargalenskapen. Hade skitkul! Hoppas få glädjas av dig på Golden i höst.
    Kram!
    Den superpositiva modern Anja

Kommentera

