The Gay Monsters

För att få bort mina tankarna på min krashade hårddisk så har jag surfat nätet (på Biggans dator) i jakt efter nått som kan muntra upp mig. Och vad hittar jag?

En gay monsterserie!

Toppen tycker jag. Som Addams Family fast… gay. Och utan familjen. Och tecknat. Hm.

Have a look.

/Bobby

3 svar

  1. ha! den var kul! inte lätt vara utan dator… 🙂

  2. Okej, jag inser att jag inte skriver min kommentar till rätt inlägg. Men jag passar på ändå:

    du som precis varit i Barcelona, har du tips på nån bra sajt där man kan läsa om olika gayställen?

  3. Mitt råd till dig är att känna någon i Barcelona. 😉
    Jag blev mest runtdragen utan att veta var jag var så jag e verkligen fel person att svara på din fråga.
    Sorry!

Kommentera

