Seg

Imorse gick jag upp 08 för att pallra mig till Bigggans och Robbans barnteaterföreställning som gick av stapeln kl 11.

Barn är roliga. Helt spontana och räds inte för att säga vad dom tycker. 🙂

Nu e jag trött som fan.
Och ska strax titta på Carmen på Parkteatern i Malmö.Hur ska det här gå?

Skjut mig nån…

/Bobby

4 svar

  1. Amendå, du var alltså typ 20 meter från mig och så fick man inte en ynka kram 😦

  2. Men min älskling då… staaaaackars dig! liiider verkligen med dig;-)
    Vet precis vad du går igenom..men tänk att jag inte får lata mig i publiken utan spela inför de spotana barnen..
    När man kan ligga i hotellets jacuzzi eller bada i utomhuspoolen med 28 grader..eller åka gocart eller..
    Ja du märker jag vet hur du har det!
    Stackars oss!
    Puss

  3. Gud nej, inte Carmenuppsättningen i Danielssons ”regi”!!!
    Varför, v a r f ö r såg jag inte detta i tid för att varna dig?!
    Den är…urusel!!! :-/ och det är det absolut snällaste jag kan säga!

  4. Haha!

Kommentera

