Malmö

Idag promenerade jag och Nordnegern nere vid Malmös hamn, där jag för övrigt aldrig varit förut, och jag började sakta omvärdera mitt förhållande till Malmö.

Det är ju ganska mysigt. Kanske är det så att de flesta av sveriges städer e hemska under vintermånaderna.

Klapp på axeln till oss svenskar som orkar bo i ett sådant mörkt och kallt land!

Ikväll kanske jag ska bli full. Eller jävligt full.

/Bobby

3 svar

  1. Kom precis därifrån.. och vill tillbaka, underbar stad. För att vara en storstad känns den lagom.. Älskart!

  2. Vintern gör allt vedervärdigt.

  3. Man tackar… 😉

Kommentera

