Nu har hon anlänt

Stockholm, be aware.

Min mamma är i stan. Och det är underbart. En sockersöt, göteborsk 90kilos-kvinna sitter nu på golvet i en lägenhet på Fleminggatan och deklamerar högt för alla som vill lyssna om hennes förkylning, husrenoveringar och om alla hennes söta tanter hon tar hand om på jobbet.

Min mamma. Hon är skönast. Kärlek.

Imorn ska vi tapetsera och lägga golv.
Tjoho.

/Bobby

6 svar

  1. Åh! Hälsa henne så mycket från mig och säg att är det någon som jag ska festa med så är det hon! Gran Canaria party! 😉 Puss på dig bobban**

  2. så mysigt! mammor kan ju verkligen vara bäst!!!!

  3. Ja mammor KAN vara bra att ha till ganska många saker.
    Tänk på att uppskatta henne, men det gör du säkert.

  4. Åh vad du skriver fint! Önskar att jag kunde skriva detsamma på min blogg… Att mamma kommer alltså… Men yngsta systern dyker ju i alla fall upp på onsdag… Det får väl duga så länge 🙂
    Kram.

  5. Mammor e bra att ha!
    Och både Helena och Lotta är ju praktexemplar på strålade mödrar. 🙂

  6. Bloggande vänner är också toppen! 🙂

Kommentera

