Mitt inmundigande

Frukost: Ett stycke stress med banan, en odrickbar kall latte och en torr pressbyråfralla.

Lunch: En härlig indisk historia som praktiskt taget slukades på två tuggor i hopp om att hinna ut och få se lite sol innan det var dags att entra Golden Hits mörker för ytterligare repetitioner.

Mellanmål: Litervis av Coca Cola. Det var gratis dricka på jobbet, så vad göra?! Jag drack tills mina könshår stod upp av sockerchock.

Middag: En banan, ett halvt rör med sourcream&onion Pringles och en tallrik Fjällfil Hjortron, allt till tonerna av de aldrig sinande schlagerlåtar jag håller på att ta ut stämmor på.

Kvällsmat: Resten av mina pringles.

Mmmm! Blosson Tainton has nothing on me!

/Bobby

5 svar

  1. Blossom Tainton kan gå & kamma sig!!

    Eller. Nej? Hon har kanske dreads? Så hon kan alltså INTE kamma sig.

    Drama.

  2. Nu väntar vi bara på kiss- och bajsdagboken också. 😉

  3. That is a strange word! Never heard it before.

    Inmundigande? Sounds nasty!

  4. Wow du verkar använda nästan samma kostcirkel som jag. 😀

  5. Jag är hälsan själv.
    🙂

Kommentera

