14 timmars…

… arbetsdag.

Jag pillar hellre upp kapsyler i min penis än skriver ett långt inlägg idag.

Och jag e rädd för att hela min vecka ser likadan ut.

Om nån lever i tron att det på något sätt är glamouröst och flärdfullt att jobba som artist så kan jag fet-dementera det. It´s not!

/Bobby

4 svar

  1. jodå ibland..som på premiär fester, kändis fester och hmmmmm. ja där tog det slut.
    Och premiär fest har man ju bara en gång och några andra fester hinner man inte eftersom vi spelar de dagar andra har fester.
    Så Bobby du har rätt som alltid!
    Vart är glamouren?
    Det där med blod, svett och tårar känns ju så trist..

  2. Tycker det är helt rätt….NÅ´N rättvisa måste det ju va!?! 😉 Fast det är förstås lite tråkigt att du är så himla upptagen jämt! Det vore trevligt med en fika snart….. KRAM!

  3. Jag e så trött idag att jag nästan gråter.

    😦

  4. Kram!

Kommentera

