Uppehåll

I´m swamped.

Jag måste ta ett break. Jag har så mycket att göra i typ 10 dar framöver att jag inte ens hinner raka mig. allra minst blogga. Jag återkommer när saker lugnat ner sig lite. Typ efter den 6:e augusti.

Jag har min egen show att repa, schlagerkvällen på Pride att repa (som jag hoppas ni kommer och kollar på, jag är den snygge blonde körsångaren), ett bröllop att toastmastra och en lägenhet att renovera och inreda.

Jag ägnar mig åt detta så kan ju ni… ta på er själva eller nått. Och sakna mig!

/Bobby

12 svar

  1. Stackars dig. Du skulle behöva komma upp och få lite norrländsk luft och varva ner. Hemavan är rätt trevligt. Där finns det delar som inte har mobiltäckning heller, så det skulle ju passa dig perfekt… Men det får du väl ta i nästa liv, för nu verkar du ju inte hinna…

    Det låter ju jobbigt, men kul det du håller på med… Hoppas verkligen att man tar sig ner till Estockolmo i höst. Förväntar mig första parkett/bästa bord då 😉

    Tack för att du meddelar i förväg att du kommer att vara borta. Då är vi i alla fall förberedda när abstinensbesvären kommer…
    Kram!

  2. NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

  3. Hoppas din paus blir till full belåtenhet. & att du blir full & belåten. & påsatt. Påsatt är bra.

  4. Vi saknar dig. OCH tar på oss själva.

    See ya at schlagerkvällen! Jag är den snygge killen med rakad skalle som spanar in dig särskilt…

    😉

  5. Hej vännen!

    Ser fram emot när du är tillbaka! Massa lycka till med alla projekt och jobb. Det kommer att bli lysande vet jag, eftersom du är så fantastiskt bra!
    Puss puss Ullis

  6. Får vi ta på varandra också eller är det förbjudet?

  7. Jag liksom ser dig med helskägg och Einsteinfrisyr runtspringades som en galning med tröjan på ut-och-in och blodspränga stressögon.

  8. Hoppas att det inte är förbjudet! *S*
    (Om Mias fråga)

    Lycka till med alla projekt!

  9. The girlies miss you, Bobby…well, okey, so do I 🙂 Time for you to come back!

    Good luck with the shows, I bet you rock!

  10. nä nu får det väl ändå vara bra med uppehåll….!? Behöver bobby fix…! 😉

    kram och pöss

  11. Men vad fan hur långt uppehåll tänker du ta egentligen? Vi lider här.

  12. Måste säga att jag är riktigt stolt över att du inte har ”fuskbloggat” något innan din blogg-comeback. Men eftersom Pridefestivalen är över nu (tror jag va…?), och bröllopet troligtvis håller på som bäst i skrivande stund och du ”bara” har din egna show kvar att repa, så borde du ha tid att titta in lite till oss som sitter här och väntar på din comeback. Skriv nåt!
    Kram.

Kommentera

