Tjoflöjt!

Nu får det räcka med uppehåll som nån sa i nån kommentar!

Nu har jag betat av det ena projektet efter det andra och redo att blogga vidare. Bögarna har fått sin schlager, golv har blivit lagda, väggar har tapetserats, homogaybröllop har blivit toastmastrat och min lekamen har blivit utarbetad.

Men jag e mäkta nöjd.

Här sitter jag med en hand i en påse med lösgodis och den andra pekfingervalsar sig sakta fram över tangenterna.

Här kan ni by the way se lite klipp från Schlagerkvällen på Pride. Tyvärr hörs inte vi i kören så bra, men vi skymtar konsekvent i bakgrunden.

Mer skvaller från min eskapader kommer.
Typ om killen som började mucka med mig efter Schlagerkvällen. Eller om dom jävla ungarna som satt och skrek i mitt öra hela resan tillbaks från Gbg. Grrr.

Tills vidare!

Puzz
/Bobby

8 svar

  1. Härligt att ha dig tillbaka 🙂

  2. Bra med uppehållsslut!

    Är det du som står och vickar så fint? 🙂

  3. Jag såg dig. And I liked it. 😉

    Men, vita slipsar?

  4. Jag får inte igång filmen. *mutter mutter*

  5. Grattis på födelsedagen Bobby skrutt!!! Skönt att du äntligen e tillbax!!

    Puss och lite kläm**

  6. HEJ!HEJ!HEJ! *skriker som ett dampbarn*

    Det har varit trist och hemskt och skrämmande när du var borta. Gör aldrig så igen.

  7. Hurra! Kul du e tillbaka. Läser dig alltid även om jag inte kommenterar så ofta.

  8. vad härliga ni är.Älskar att vara efterlängtad.
    mer mer mer!

    Och ja, det var jag som stod och gungade i vitt eller svart.

    Aronson, de vita slipsarna var fantastiska.
    Så det så!

Kommentera

