Och min dator…

… e fortfarande i krashat tillstånd. Därför bloggar jag lite sporadiskt.

Och jag har gjort en upptäckt.

Plastikkirurgi is everywhere. Såå många fler än man tror har fått saker fixade. Jag e på jakt. Efter vem som gjort vad av de jag känner. Ytterst intressant. Jag vet redan nu vad jag ska ge mig själv i 30 årspresent. Botox.

Man måste ju testa!

/Bobby

12 svar

  1. Nej Bobby, det måste man inte 🙂

  2. Botox är för losers!

  3. Alla mina tjejkompisar är opererade (operation, inte injektion) förutom jag. Det enda jag gjort är att jag tagit bort hår med laser. Men jag kanske å andra sidan bara råkat hitta konstiga kompisar…..

    Hur som helst, när jag är klar sjuksköterska ska jag jobba med Restylane och Perlane, jag har redan skrivit in dig på min ”gratislista”.

  4. Hoppas att din födelsedagsönskan var ett skämt…
    Om inte – titta på exemplen nedan…

    eller

    Om du själv vill se hur du skulle sett ut om du var gammal, asiat eller något annat – spana in denna roliga sida 🙂
    http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/

  5. Men bobby, om du gör det kommer du inte kunna göra din ”Signature-face”!! Ögonbryn, upp! ;( Hur ska det då gå? 😉

  6. it´s a BIG No NO!!!!!
    Vänta tills du fyller 50, please!
    puss

  7. Det är typ halva priset i Estland 😉

  8. nu börjar abstinensen smyga sig på igen…… *skakar*

  9. Nej…det…måste…man…inte…alls!!! =/

  10. Why not?!

    Bobby won’t need it, I bet he will still look good when he turns 30, but let him try for God’s sake. It’s not like he’s going stony face.

    Anti aging face cream for losers, Christer, botox for superheroes and fabs! 😀

  11. Nu har det gått en vecka och min bobby abstinens börjar urarta!! Aaaaaah!

  12. Haha!
    Gud vad härligt att ni blev så upprörda över mitt botoxbegär. Vad roliga ni är. Ta mig med en nypa salt för guds skull. Men jag SKA testa. Jag testar allt en gång… Utom bajssex.

Kommentera

