Premiärveckan

På torsdag har jag premiär. I´m freakin out.

Nervöst. Jag tror detta är det läskigaste jag gjort. En föreställning baserad på en karaktär som jag skapat. Tänk om folk inte gillar det dom ser. Eller hör. Det är så mycket som står och faller med min prestation. Det kan ju bli värsta succén eller ett stort fiasko. Jag hoppas på det första och min magkänsla säger mig att jag inte ska oroa mig. Men huvudet spelar upp hemska scenarior om en dödstyst premiärkväll med trumpna kostymklädda män med korslagda armar i publiken.

Men. Jag tror det blir bra. Resten av ensemblen e otrolig. Så jävla bra sångare. Sjukt kul.

Men kära läsare, jag hoppas ni kommer och kollar. Golden Hits is the place och showen heter ”Lost in Vegas”. Min karaktär Richie Couch kommer guida er genom en kväll full av allt från amerikansk glam till svensk allsång. Boka och kika lite här!

En en gång ber jag om ursäkt för mitt sporadiska bloggande. På tisdag så är min hemdator lagad och då kommer ni få dagliga doser av mig och allt sjukt jag kan gräva fram på nätet.

/Bobby

6 svar

  1. Klart som fäääääään det kommer gå fint =)

  2. Hur länge ska ni hålla på?
    Är inte i Sthlm förrän i slutet av augusti.

  3. Vi spelar ett år. Tills juni 2008 med andra ord. Du hinner lätt se spektaklet alltse…

  4. De kommer bli kanon!! Nu drar vi till Grekland!! pussar!!!

  5. phu. du e tillbaka. gött. då kan man friskskriva sej o börja gå tillbaka till jobbet igen. btw, lycka till me showen! d blir såklart kanon. (*_*)

  6. Åhhh! Jag och Helena kommer definitivt och kollar nån gång i höst. Vi slår ihop det med besök på Jessies Silja Line-kryssning. Can’t wait. Och jag promotar dig för alla vänner som ska till sthlm också:)

Kommentera

