Jag skrattar så jag gråter!

I USA så har man på kanalen Comedy Central (tror jag det var) något som heter Roasts. det innebär att man bjuder in en gäst, en stor stjärna, och sen låter man olika komiker driva med dom under en tvsänd gala. Det är elakt, too much och väldigt grovt.

Jag har tittat på bitar från Pamela Anderson roasten nu. Hahaha! Så jäkla kul. Kolla själva!

Sarah Silverman roastar Pam.

Lisa Lampanelli roastar Pam.

/Bobby

2 svar

  1. Älskar dem alla.. Hade också ett blogginlägg tillägnat Roast programmen, http://inyx.blogg.se/1179180163_the_roast_of.html . Ha en skön helg!

  2. Jag försöker plöja igenom dem alla.
    Haha, jag gillar hur alla är på Andy Dick så jäkla mycket!

Kommentera

