Olindas magnifika musikdebut

Nej men dra mig baklänges!

Hur distanslös får man lov att vara utan att någon tar upp en bräda och dänger den i huvudet? Titeln på Olindas låt är ”Playboy Bunny” (ZZzzzzzz) och känns ungefär lika fräscht som en pottfrisyr. Hon tar på sig själv i videon (surprise, ingen annan vill väl) och gör några konstiga riple-dans-moves som fick mig att spotta ut mitt kaffe på golvet. Hon lixom rullar sin kropp likt en orm och är fullt övertygad om att det är sexigt.

Olinda, rövhår e sexigare än du och din abnorma underläpp.

/Bobs

9 svar

  1. Men men är hon? Jag har hört namnet men förstår inte? Framförallt, hur gammal är hon och vad är det för musikstil?! Hon ser ju ut som en 45+ grogghagga med filter för att gömma åldern i videon.
    *la la la ra ra ra… blipp blopp*

  2. Hahaha! grogghagga, I love it!

  3. Men gud sa unket och trist, och varfor har alltid dessa typer av flickor sa banala texter till sina latar?! Vi minns val alla Rock Steady Love med Victoria Silvstedt – suck!

  4. She has the same effect on me as the other Swedish girl Linda Rosing, for some reason they make me wanna throw up.

    Let me guess the name of her next single…umm…”I wanna be your cumdripping fuckslut”?
    *Olinda goes ”Yeah” and giggles her gigant lips off*

    I’m sorry.

  5. Jäsp säger jag om den videon

  6. MEIN GOD! Är sånt där ens lagligt i det här landet?! Sen att hon modifierar rösten så hon låter som nån korsning mellan en 16-årig A*Teens-wannabe och E-type gör ju inte saken bättre… blä. Mår illa nu.

  7. Jag klarade inte ens att se klart filmen……….

  8. MEHHH världens bästa låt ju *GRÅTAHÅSLUTALÄSADINDUMMABLOGG* & hennes ankläppar är någonting jag eftersträvar hårt! Blev så besviken då min restylanefyllningen inte blev sådär Kajsa Ankig som hennes. =( & låten är fet också..

    att du har mage att dizza!

  9. Haha!
    i love you Barbiedoll.
    Men dina läppar har ett övertag på Olindas, du har kommit ihåg att fylla öfverläppen oxå. Det e snyggare så.

    Men låten, och hennes förmåga att sjunga, där skiljer vi oss i åsikt!

    Jag haaaar mage att dissa!

Kommentera

