IQ-test

Jag kikade in på Mickes blogg och vad hittade jag där?

Ett IQ test. Som jag tog. Här e resultatet:

Namn: Bobby
Ditt totalresultat:
116
Resultatkategori: Övernormal
Du fick bättre resultat än 85 % av populationen.

Där ser man. Och jag som inte ens gick ut gymnasiet…

Det var väldigt intressant faktiskt. Ta testet själva!

/Bobby

6 svar

  1. jaha hade väntat mig ett resultat som skulle påminna om Forrest Gump men fick resultatet 112. Bättre resultat än 78% av populationen. Jag dog på minnesfrågorna! haha! kram kram

  2. Liksom hur kul som helst test, men halllåååå det är nåt lurt här liksom.. Jag fick också 112 och är övernormalsmart, hur gick det till??
    Är det nån som fått typ helkasst?!
    Love tester 🙂
    psst härligt att du är tillbaka i bloggen

  3. Fick 117, trodde nog att jag skulle fa ett battre resultat men hade problem med vissa av bildfragorna(den svartvita forstod jag inte alls!) och nagra av mattefragorna. Hade mest ratt pa sprakfragorna och detta trots att jag inte bott i Sverige pa 6 ar – hepp=o)!!

  4. Sån himla tur att jag lyckades få 117p när jag nu är en sådan tävlingsmänniska. Tycker dock egentligen det är lite jobbigt med såna test… Yngsta syrran slog mig förra gången. Får tipsa henne om att göra detta…
    Grrrrr
    /Helena

  5. Fick 112 matten fick ner mig.. hade på riktigt bup matte i skolan. Alltså inte almän matte utan Bupp..så det var inte förvånande.
    Men blev glad över att man var över färväntan på bilderna..det trodde jag aldrig..

    Tur det finns miniräknare;)

  6. Slutsatsen är alltså, mina kära vänner, att de flesta av Bobbys Bacons läsare är intelligentare än genomsnitts svensken.

    Men det förvånar väl oss knappast?

Kommentera

