Beyoncé får konkurrens

Här har vi vinnaren av ”Hej, jag har ingen självdistans eller självkännedom, men jag har iallafall stora plastiga bröst”-Priset!

”Kvinnans” röst slutade uppenbarligen utvecklas när hon var 6 år och hennes mammas enda näringsintag under graviditeten var helium, vilket reulterar i en blandning av Nanny Fine och en get. Grattis!

Let the song bä-ä-ä-ä-ä-ägin.

Tack, Micke för länken.

/Bobby

8 svar

  1. Jag finner absolut inga ord…….. jag…. nä…. det… jag kan bara skaka på huvudet och undra vem som regisserade den här videon och framför allt vem som tycker att hon har en röst som är värd att ta fram?!
    /en chockad fina

  2. Jag vet!
    Jag undrar om hon såg videon och tänkte:
    ”Mja, det här e ganska bra!”

  3. En dålig ursäkt att visa brösten!

  4. Hah.. hahaha.. haha… BAAAHAHAHAHAHA!!!! 😀

  5. Hahahahahahahaa…. Ja TACK Micke.

  6. Hej din lilla Golden Hits -fjolla! 🙂 Hoppas showen går bra. Kika in på min blogg, jag har fastnat i bloggträsket, skrivit över 80 inlägg på 3 veckor!! Helt sjukt! Kram på dig från Polacken-Som-Alltid-Har-Snoppen-Uppåt! (länkar förresten till din blogg från min blogg så du får gärna göra detsamma!)

  7. Ja, man blir hooked alltså!

    på Golden går det bra. När ska man föräras med ett besök från popvidundret Skowronski då?

    Du e länkad!

  8. Jag tror hon har ont i benen.
    Hon kan inte gå.

Kommentera

