Stjärt-öm

Jag vaknade 12, klev ner från mitt halvloft, fluffade upp kuddarna på golvet (har ingen soffa än) och satte/lade mig ner.

Och här har jag legat sen dess. Men då jag e naken så har lixom min stjärt veckat sig mellan kuddarna på nått sätt. Den känns helt fnasig. Det e skitobekvämt och min röv e helt öm. Jag funderar på att göra något åt saken…

Hm.

Jag kollar klart på Family Guy så får vi se.

/Bobby

Ett svar

  1. Aha, missförstod rubriken en aning – trodde du varit ute på dåligheter! 😉 Lite hudlotion och ETT PAR BYXOR skulle kanske göra susen!

Kommentera

