God bless America

Detta styrker precis alla mina fördomar om USA.

Håll i er, bruden e blåst. Och jag skäms, ack vad jag skäms för henne!

Micke, I love you!

/Bobby

6 svar

  1. HAHAHAHAHAAAAA! Eller snarare ”Mooooooaaahaha mooahahhaa”! *elakt skratt* . Äntligen föll en ko igenom! Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig att en person med NÅGOT SOM HELST innanför pannbenet i den stressade situationen ändå skulle få ur sig nåt så urbota dumt. Varför inte bara säga ”Jag vet faktiskt inte, det låter ju helt otroligt att det är på det viset”. Jag visste det. Jag borde blivit skönhetsdrottning och vunnit massa miljoner istället för fattig musikalartist… Kom igen bara – fråga mig nåt. Vaaaaaad som helst.

  2. Ööööööh…. va? Var hon sammanhängande under något tillfälle under dom 30 sekunderna som hon pratade? Stackars stackars vackra flicka……

  3. Oj vad pinsamt, jag sitter har och skams for hennes skull!Hon har fatt massa skit for detta over here och hennes forsvar var att hon hade svart att hora vad domaren sa, missade halva fragan och saledes improviserade ihop ett svar.

  4. Jag vet inte vem som är dummare….hon för sitt svar eller jag för att jag absolut inte förstår hennes svar.

  5. Mia, du är inte dum.
    Du har bara otur när du tänker…
    😉

  6. Jag brukar se det som att jag ‘Väljer att inte tänka just nu’.

Kommentera

