Tå-rakning

När jag nyss steg ur duschen och torkade min trötta lekamen så upptäckte jag plötsligt att mina stortår var enormt håriga. Som två stora toffsar på fötterna. Hob-fötter kan man säga.

hobbit.jpg

Jag rakade dom.

När håret på tårna var borta såg jag att ovansidan av fötterna var väldigt håriga dom med. Som en damask av hår. Jag bestämde mig för att raka resten av fötterna oxå. Vips! Hårfria fötter.

Nu har jag ett problem.

Jag har även upptäckt att mina ben är skithåriga. Och det ser askonstigt ut när lixom allt hår helt tvärt tar slut vid fötterna. Ärligt talat så ser det ut som om jag har ludna leggins på mig.

Funderar på att raka benen, men var ska det sluta lixom.

Jag e hårig, dags att inse det…

/Bobby

3 svar

  1. Hahaha. För Guds skull raka in benen. Köp en tunika och ha till leggingsen istället. Puss

  2. SAXA BENEN! 😀

  3. Helkroppsvaxning – kom igen nu då! =)

Kommentera

