Ben & Jerrys

SANDRA.

Plötsligt förstår jag dig fullkomligt!

Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie är helt enkelt det godaste jag ätit.

Jag har spillt massor i sängen och mina lakan ser helt nerbajsade ut. Men det gör inget. Jag har smakat himmelriket och det smakade sannerligen inte bajs!

/Bobby

13 svar

  1. Välkommen till klubben.

  2. T A C K !
    Stor kram & lycka till med resten av ditt liv.
    Det här är det nya knarket I telll you… 🙂

  3. Haha
    Oh, no!
    Finns det Ben & Jerry methadon?

  4. Oh yee thou unfaithful! Lejonet och Björnen klår B&J med kopiösa hästlängder, deras italienska choklad är så nära en orgasm man kan komma! Helst i kombination, hehe 😉 Och ja – jag har smakat Ben & Jerry. Inget fan än, ganska isig tyckte jag de två gångerna jag försökte. Får man stryk av er nu? 😉

  5. WHAT??!
    Meh, då har du ätit dålig B&J. Dt e fan det godaste jag ätit.

  6. Caramel Chew Chew och Chocolate Fudge Brownie är bäst.

  7. Jag trodde jag var ensam att käka B&J i sängen.. haha… 😀

  8. Jag käkar också B&J i sängen.

    Fan vad sorgliga vi är egentligen. Haha.

  9. Jag har inte smakat en enda smak av den där Ben & Jerrys som alla är så kåta på.

  10. Skinhead: Du har med andra ord inte levt!

  11. Nä, jag är som ett okläckt ägg!

  12. sitter och äter Ben&jerrys just nu i sängen

  13. jag ska äta de på torsdag, jag dör jag har längtat hur länge som helst! om jag ska köpa två burkar, vilka rekomenderar du? 😀

Kommentera

