On da floor

Min kväll har spenderats på rygg, på golvet, på lite kuddar. Tittandes på min underbara tv samtidigt som jag spelat WoW och proppat i mig lösgodis. Underbart! Jag behövde verkligen lite flooraction.

Problem. Jag mår nu så illa att jag inte kan ta mig upp från golvet då jag är rädd att jag ska kräkas.

Ev lösningar på mitt problem:

1. Jag går inte upp. Jag ligger här på golvet hela natten. Som en valross. Eller som en riktigt fet matta gjord av musikalartist.

2. Jag ställer mig upp jättesnabbt, springer med en gång till toaletten, kräks upp allt godis, för att sen gå och lägga mig med en fråga gnagandes i mitt huvud: Är jag bulimist nu?

3. Jag äter mer godis i hopp om att sockret slår ut min hjärna så att jag hamnar i koma och sen vakna om ett par dagar utvilad.

4. Ringer Poolia och ber om hjälp.

Fan att inte Bullen finns kvar! Dom hade vetat vad jag borde göra…

/Bobby

8 svar

  1. Får man vara så jädra fräck och fråga vad du spelar för ras och klass? Eftersom jag är WoW-nörd själv så är det alltid lite kul att veta. =)

  2. Jag e level 44 human warlock. Spelar även med en level 27 bloodelf priest. 🙂

    Du då?

  3. hej bobby!! älskar din blogg verkligen..men du..kan inte du gå in på min blogg (å alla ni som läser) å skriva en kommentar på inlägget TÄVLING för jag å en kompis ska se vem som får flest kommentarer på ett inlägg….vore assnällt

  4. Jag har flera gubbar på gång samtidigt. Blir trött på att köra samma gubbe hela tiden, så jag behöver lite att byta med. Sitter på följande: 59 dwarf hunter, 40 night elf hunter, 33 draenei hunter, 29 human warlock, 19 human paladin, samt tre pyttesmå hordes (två hunters (tauren/blood elf), en warrior (undead)) som jag inte spelar så ofta. Eftersom jag mest kör solo – och gillar tamagotchis, f’låt pets – så har jag flest hunters. De är ju lättast att köra solo. Warlocken är också helt ok solo. Undrar om vi kör på samma server…. är väl inte troligt iofs, men ändå… =)

  5. Jag har oxå massor små karaktärer. Nån mage på 16 och en druid på 18. Är på defias brotherhood med min priest och darkspear (tror jag) med min warlock.

  6. Då är vi inte på samma server, tyvärr. Hade varit lite kul ju. Själv spelar jag på Draenor. Har ett par små-hordes på Laughing skull också, men den är pvp och eftersom jag egentligen inte gillar det så kör jag nästan aldrig dem.

  7. Jg läste att du inte gillade pvp. Jag e benägen att hålla med. Men jag har kommit så långt på de servrarna nu så det e svårt att byta.

  8. Det där med pvp är kanske en vanesak, vad vet jag. Själv tröttnade jag rätt snabbt när jag klev in i första contested area och upptäckte att jag var automatiskt pvp-flaggad. Brrr…. Spelar bara på den servern när jag hälsar på mina kompisar som spelar där. Och det är inte ofta.

Kommentera

