Ben & Jerrys, the sequel

Nä.

Nu sitter jag här på golvet. Endast i kalsonger, brunkladdig runt munnen, klibbiga fingrar, något vilt och sockerstint i blicken och en krypande ångest i magen.

Om jag nu måååste äta B & J, så får jag iallafall sluta göra det på natten!

Kvällens smak e New York Super Fudge Funk.

God, men den andra var bättre.

Jag kanske ska spy. Bara för att. Jag e ju faktiskt dansare, hör inte bullimi till då?

Äh.

Jag behöver fettet….

/Bobby

6 svar

  1. hmm, jag har varit skeptisk länge, men åkej – jag ska prova. glass i sängen låter sjukt bra – ersätta uteblivet BJ med B&J liksom, hehe.

  2. vänta bara. cookie dough. det är knark. cherry garcia är god. peace of cake är underbar. vanilla toffee crunch är galen. chocolate fudge brownie är kärlek på burk.

  3. Cookie dough låter helt galet gott.
    det blir nästa jag testar!

  4. borde såå gå och lägga mig men har dessvärre precis tagit en första sked med chocolate fudge brownie. så det blir inget med det. på ett tag…

  5. Cookiedough är skitgod. Men hörrö köp en sån där liten multipack, så kan du liksom prova alla smaker i småbägare.

  6. Ahhh.
    Var fnns de då?
    I vanliga affärer?

Kommentera

