Zombie

Igår var jag ute.

Eller jag tog några öl. Och shots. Och drinkar.

Idag är jag inte ute.

Jag är helt fucking död. Har inte druckit sprit på så länge, tror min kropp har fått en chock. Fy.

Nu ska jag stirra apatiskt in i väggen tills jag får så tråkigt att jag blir tillräckligt motiverad för att leta efter fjärrkontrollen.

/Bobby

4 svar

  1. tips om du känner dig lite slapp i kolan.

    http://fyllepoesi.blogspot.com/ 😀

  2. Så hur gick det, orkade du söka rätt på fjärrkontrollen? :O :O :O :O :O ?!??!?!??!

  3. Ja, till slut.
    Du kan andas ut nu. 😉

  4. Känns skönt. Lila hud trivdes jag inte i.

Kommentera

