Rasister torterar

Fy faaan vad förbannad jag blir när jag läser sånt här!

Vad e det för jävla idioter som gör nått sånt mot en annan människa. Och hur kan så många idioter känna varann och alla vara så störda i huvudet att de kan göra något sånt?! What are the odds?!

Men tittar man på deras mugshots så ser man ju att det är decenier av inavel i deras familjer

Jävla puckon!

/Bobby

8 svar

  1. Jag blir sa j-kla ledsen och forvanad att det finns manniskor som ar sa enormt ondskefulla!

  2. Jag håller med. White trash trailer park. Inavelsnivån på de där varelserna var deprimerande hög. Puckon var ordet, sa Bull.

  3. Dom här människorna är inte onda.
    Orsak, verkan, slump. That’s all there is.

  4. Vidrigt!!! Ren ondska. Och hur fan ser de ut själva? Fruktansvärt.
    Jag längtar efter dig.

  5. Japp, någon Måste ha pissat i den genpoolen!! Har ingen förståelse what so ever, hur man kan behandla en människa så!

  6. Vidrigt. Blir illamående.

  7. Istället för fängelsestraff borde de barasläppa ut dem mitt på en gata i Compton.

  8. Jag reagerade på att pastorn som kommenterade detta nästan heter Eddie Murphy. Var det bara jag?

Kommentera

