Det bästa…

… med mitt jobb nu (förutom det uppenbara, själva uppträdandet) är på kvällen efter att vi slutat jobba. Då äter vi alla tillsammans uppe i personalrummet. Mackor, varm mat, ibland finns det nån hallonpaj, ibland Oboy.

Det är jättemysigt och fyller den där saknaden efter den där jättestora familjen som jag aldrig hade.

Jag trivs med folk runt mig. Då mår jag bra.

När jag blir äldre, då vill jag ha ett stort hus nånstans där det är lätt att ta sig till. Och så ska jag ha så mysigt och trevligt hemma och laga så god mat att folk alltid vill komma och hälsa på.

Som hemma hos en farmor. Fast med en bög. Som kommer vara assnygg, trots sin ålder.

Men inte på det där plastiga Jag-fattar-inte-att-jag-blivit-gammal-så-jag
-klär-mig-som-om-jag-vore-14-år-istället-sättet utan snarare det
där Jag-ha-blivit-gammal-med-värdighet-fast-jag-ser
-ändå-läskigt-välbevarad-och-supersexig-ut-sättet. Fattar ni?

Så kommer det bli.

Välkommna då.

/Bobby

10 svar

  1. Tack! Jag kan se mig i ditt kök redan! 😉 kram kram

  2. Det låter jättetrevligt 🙂 vilken mat är du mest fäst vid? asiatiskt kanske? :p

  3. *Skratt*, du ar for rolig!
    Haller med, jobbade inom restaurangbranschen i over 5 ar och ”natta-maten” var definitivt en av mina favoritstunder! Allt ar undanstadat, god mat, alla berattar vad som har hant under kvallen, rykten sprids, vem gick hem med vem etc=o).

  4. Jag fattar!
    Åh inser att vi måste bo närmare varann!
    puss

  5. Åh får jag hälsa på då? Jag kan ta med botox och restylanekittet.

  6. Lever du Bob?

  7. Det bästa…
    …när du inte jobbade där var att du fortfarande bloggade.

  8. Hahaha! Carro! Touché!! 😉 Love you bob!

  9. Fina: Eller hur. Det här börjar ju bli löjligt. 🙂

  10. MEN det har inget med jobbet att göra. Min dator lägger ner. Måste nog investera i en ny.
    Fuck!

Kommentera

