Panikblogg

Jag vet, det här börjar bli tröttsamt.

Men min dator e krashad igen…

Skjut mig. Ber därför än en gång om förståelse för mina sporadiska bloggningar.

Nu har jag druckit milkshake så att jag mår illa. Och snart har jag provat alla Ben & Jerrys smaker. Bara den därt Cherry-smaken kvar och den har jag inga förväntningar på…

/Bob

6 svar

  1. Köp ny dator? 😉

  2. Älsklingen du måste köpa en Mac! Om jag säger så här: sedan mina svärföräldrar skaffade Mac har de inte behövt ringa till pojken min en enda gång angående ”datasupport”.

  3. Varför gör din dator så mot dig? =(

  4. Kanske du ska surfa lite mindre på sidor som inte går att lita på… så fort man gör en liten turné på ”fel sidor” blir ju virusskyddet bombarderat med diverse saker som vill in i datorn. Jag är aaaaaaldrig inne på såna sidor, men jag har ”kompisar”… 😉

    PS. Du har väl virusskydd…?!?! Annars hjälper det nog inte att bara köpa ny… 🙂

  5. Usch vilken elak dator du har!
    Visste ju att den var spydig, men därifrån till ren elakhet?!
    Instämmer i Mackommentaren.
    Du får inga virus…oavsett vilka sidor du är inne på…

  6. Insinuerar ni att jag är inne på promiskuösa sidor och härjar?! Ni har så rätt…

    haha!

    Nu har jag dock rebootat min dator så alla virus e borta och installerat ett avast-antivirusprogram-. Nu ska det väl ändå bli bra tänker jag.

Kommentera

