ELLEN

Jag älskar The Ellen Show.

Ellen får mig att vilja så mycket.

Jag vill krama henne och dansa med henne i vinjetten. Jag vill gästa hennes program och berätta tokiga anekdoter om mitt förflutna som kattkvinna. Jag vill sminka henne jättemycket och se hur hon skulle se ut Tyra Banks-style. Jag vill klippa upp hennes byxor och sy ihop båda benen så att det ser ut som en kjol. Jag vill provocera henne till att svära. Kanske till och med slå nån, typ nån av de irriterande smygflate-hemmafruarna i publiken. Jag vill se henne göra något riktigt lesbiskt i sitt program. Kanske sitta riktigt bredbent och snusa. Eller bygga en garderobslösning till mig…

Jag vill så mycket med Ellen.

Men det blir nog aldrig av.

/Bob

2 svar

  1. Dito! älskar Ellen! Det finns bilder som hon tog nyligen på nätet från W-magazine, hon var på omlaget samt inuti tidningen! Skitsnygg!! man känner nästan inte igen henne på bilderna! Kolla in henne!

    kram

  2. I Love you Bobby MEN
    När det kommer till Ellen fattar jag Nada. Hon pratar i ett..låter aldrig sina gäster prata till punkt och hon lyckas inte få mig att skratta..
    Men OM/NÄR du sitter där brevid henne..då kommer jag säkert förstå!

    Kram

Kommentera

