Elvis traditions

En av mina smultronstunder under min jobbkväll på Golden är mitt under Elvisnumret.

Efter att vi, de fyra Elvisarna, har sjungit en snutt i början av numret så kommer tjejerna in på scen och drar av en sång. Då går vi grabbar ut i köket och där har jag förberett en kopp kaffe som står och väntar på oss. Vi delar på broderligt på kaffekoppens innehåll och pratar lite strunt under den minut vi har på oss innan vi ska in på scen igen. Allt i Elvisutstyrslar. Ganska absurdt egentligen.

Men det är en fin stund vi har…

🙂

/Bobby

5 svar

  1. Varför får ni inte en varsin kopp kaffe? (inte för att jag missunnar er att broderligt dela på en kopp, är bara nyfiken)

  2. Det är dom stunderna du kommer sakna när det är över så njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. Längtar att få komma och se dej, kanske i december…..hur länge kör ni? Lovar att komma iaf innan det är slut. Stor kram ÖrebroLotta

  3. Rexxie: Vi hinner knappt dricka ur koppen. Det är en sån kort stund vi e där. Hinner kanske ta två munnar kaffe var. Och det e lite mysigt att dela kopp. Lite som nattvard fast utan religion…

    Lotta: Kom kom kom! Vi spelar tills juni 2008. Så du har gott om tid! Vore jätteskoj om ni kom. Jag kan fixa bra bord om ni har lite framförhållning. Kram

  4. Har du haklapp på dig då eller?

  5. Nä.
    Jag kan dricka ur en kopp utan att spilla.
    Faktiskt.

Kommentera

