Spyan på ”Nattliv”

Detta är det absolut roligaste och äckligaste jag sett i direktsänd tv. Jag har haft det här programmet i bakgrunden ibland när jag suttit och surfat, och stört mig något extremt på denna jätteskrikiga charad av en förvuxen tonåring.

Men. Hon är jävligt proffsig som fortsätter med sändningen rabblandes sitt mantra:

”Jag måste bara säga det här, jag har mensvärk!!”

Mina damer och herrar, detta är tvhistoria.

/Bobby

5 svar

  1. Hahaha. Näääää…. Jag är helt stum. Stackars, stackars tjej.

  2. Egentligen avskyr jag de här programmen men om den här tjejen har mensvärk nästa månad också så kan hon räkna med mig, fastklistrad framför tv:n, undrandes vad hon hittar på nästa gång. Diarré kanske?
    Ett s.k ”Skitprogram” som vi ju redan har för mycket av men ändå… 😉
    Ps: Tyckte faktiskt att hon klarade av det riktigt proffsigt efteråt. Touché!

  3. helt otroligt. inte ens en stadig pizza får människan att hålla käften längre än fem sekunder, haha.

    sett remixen? spytechno. http://uk.youtube.com/watch?v=F0MT6cBS0Ms&NR=1

  4. Japp..hon är otrolig!
    Hoppas Tv 4 ser vilket proffs de har.. nån måste ju ersätta Gynning nu när hon går över till kanal5.

  5. Hihihihiii… Jag bara kan inte låta bli att skratta! 😀 Det där var säkert det roligaste på länge! Man talas om det här redan även i finska radion… 😀 Grattis bara… 😀

Kommentera

