Leave Britney ALOOONE!

Herregud.

Vilken gudagåva. Superfanet Chris Crocker försvarar i tårar Britney Spears på ett egeninspelat meddelande till pressen.

Jag har likt en 14 åring suttit med händerna över ögonen och gnytt och kvidit när jag bevittnat detta spektakel med ömsom skratt, chock och genans pulserande i min lekamen. Mascaran, gråten, hans vanssinnesutbrott och hans något bedagade 90tals synth-frisyr ramar in denna brillianta lilla video till en av mina absoluta topp-5 youtube-videos genom tiderna!

Underbart!

/Bobby

13 svar

  1. mm, visst är det fint. det skumma är att på slutet när han verkligen är en blubbering sobbing spillra till människa tycker jag faktiskt synd om honom på riktigt. ”naaaw, gubben”, liksom..

  2. Jag tycker att det är skrämmande att man kan bli så fixerad vid en idol….

  3. wow… jag säger bara…. wow….

  4. Herreguuuuud…… Vilken god människa som vill ta sig an hela världen för att skydda stackars, stackars Britney…

  5. Shit!

    Jag har aldrig skrattat så här mycket åt en gråtande mennska!

    🙂

  6. Hmm… Det värsta är att jag faktiskt tror att han använder Britney som en kanal för allt som mår dåligt inom honom. En ursäkt för att släppa ut sin ångest liksom. Han hade lika gärna kunnat läsa Claes Ohlsson-katalogen och grinat så där menar jag. För man KAN väl inte vara så besatt av en människa man aldrig träffat? Eller….? *spooookey…*

  7. Jo förresten! Vad är det för konstigt, mysko skynke i bakgrunden? Vad finns där bakom som han verkar vilja gömma? Anyone?

  8. Vad som finns bakom skynket??

    Britney kanske…?

  9. Det är feeeeejk. För guds skull människor han fjantar sig. Han har fjantat sig med videor på youtube i åratal och jag har sett honom säga personligen i pm att det är fejk. Även fast han sagt till nyheterna att det var äkta.

    Han är en liten devil, men han är helt underbar i videorna där han pratar om allt möjligt.

    Här babblar han om myspace http://basincityblues.wordpress.com/2007/09/12/1114/

  10. Och här är lite dans: http://basincityblues.wordpress.com/2007/09/28/1141/

  11. Om det är som mia säger så är det bara ett ”publicity stunt” och det förvånar mig inte direkt. Han är ju totalt jävla hypad. Eller så är det precis som Sara D säger, använder Britney som kanal för att få utlopp för sin egen ångest. Antingen det ena eller det andra. Upp-fuckat hur man än ser på det.

  12. Hur som helst, I love him!

  13. Om han fejkar så är det ju nästan ännu bättre!! Att lägga ner tid, energi och tårar om det bara är fejk! Genialiskt!! haha!

Kommentera

